Q: Worden er extra tuitjes meegeleverd bij mijn bestelling?
A: Jazeker, extra tuitjes zijn bij Kitcentrum.nl een gewone zaak..

Q: Word ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?
A: De gehele dag worden er orders gepicked, het kan dus zijn dat je al na een paar minuutjes een track & Trace link hebt, soms wordt je bestelling door onze avondploeg gepicked, dan kan het zijn dat de track & trace later is.

Q: Als er bij een product vermeld staat "op voorraad" is dat dan ook zo?
A: wanneer er bij een product staat "op voorraad" dan worden deze in het winkelmandje ook groen aangevinkt, is er toch van een bepaalde kleur geen voorraad dan zal het vinkje oranje zijn met de daarbij behorende levertijd vermeld.

Q: Kan ik een bestelling retour sturen?
A: Tuurlijk! Daar hebben we een speciale pagina voor, hier kun je makkelijk je retour aanmelden!  www.kitcentrum.nl/retour

Q: Waarom kunnen PUR schuim producten niet retour worden genomen?
A: Wanneer Purschuim "achtigen" langer plat hebben gelegen , iets wat we niet kunnen controleren (behalve in ons magazijn), kan het interne ventiel dicht/vast gaan zitten . Deze blikken zullen na enige tijd niet meer te gebruiken zijn.. en deze retour producten wilt u ook liever niet geleverd krijgen, toch?

Q: Is Kitcentrum.nl telefonisch te bereiken?
A: Tuurlijk! gewoon via 0578-697900 en een mail sturen kan natuurlijk ook ;)

Q: Kan ik ook gewoon langskomen om een bestelling op te halen?
A: We hebben in ons magazijn een afhaalbalie, deze is geopend van 08.00u - 12.00u & 13.00u - 17.00u. U kunt hier uw materialen afhalen. Let wel op dat u kiest bij het afronden van uw bestelling voor "afhalen magazijn Wapenveld"

Q: Moet ik altijd een bestelling online invoeren?
A: Dat hoeft niet, bijna alle materialen staan op voorraad, u bent van harte welkom in Wapenveld, denk wel aan een pinpas, we  hebben geen contant geld in huis!

Q: Door wie worden de pakketten bezorgt?
A: Wij verzenden in principe alle pakketten via Postnl